Rozdział pojawi się jutro, nie zdążyłam go napisać, bo strasznie źle się czuję, ale do szkoły chodzić muszę -.- Foszegg mam 39 stopni gorączki i rodzice i tak każą mi tam iść ; (( Jeszcze na polskim siedzę przy oknie, a pani straszne lubi otwierać okna ;/ (Przypomnijmy, za na dworze -15 stopni xd) Dobra nie zanudzam, do jutra ; p (Lub po jutra, to zależy xd) Przeprosiny za tą przerwę mam już napisane, ale to w tamtym poście ;/
Liluś <3
Mam nadzieję ,że szybko wrócisz do zdrowia <3
OdpowiedzUsuńCzekam na next ;)